7 mar 2013

Graficy TKWM vol.1 - "m a r c i n"

Zaczynamy z dniem dzisiejszym cykl prezentacji grafików którzy projektują dla Wisły oraz przyjaciół gadżety.

Pierwszym grafikiem którego postanowiłem zaprezentować jest "m a r c i n".
Projektuje on od około 8 lat.
Jego zbiór projektów które zostały wydane przez grupy kibicowskie jest dość liczny, jednak na makietach znajduje się tylko namiastka tego co wykonał.



Na co dzień prowadzi stronę poświęconą szalikom Wisły i przyjaciół.



Strona mieści się pod adresem : www.szalewisly.manifo.com

Polecam go dla osób które właśnie potrzebują projektów.
Kontakt do marcina taki sam jak widnieje na makietach: 1906wisla@interia.pl




Cykl "Graficy TKWM" będzie prowadzony co jakiś czas. Jeśli jesteś grafikiem i chciał byś się pochwalić tym co dokonałeś napisz do nas na adres vlepkiwisla@o2.pl ( zrób makiety i pisz do nas)

Graficy w dzisiejszych czasach odgrywają bardzo ważna role w świecie kibiców, dlatego należy doceniać ich prace i promować ich dokonania.



3 komentarze:

  1. Siema zajmuję się projektowaniem vlepek.
    Nie jestem z Wisły ale współpracowałem już z kilkoma FC/osiedlami
    GG: 8748207

    OdpowiedzUsuń
  2. nie odbierz marcin tego za hejty. Twój styl mi się nie podoba, jest taki , jakby to ująć ... dziecinny. Grzegórzki, Gorlice, D303 - wszystko robione na jedno kopyto (rysunkowa postać , plus niepasująca czcionka. Oczywiscie nawet w tych projektach ktore tu sa wrzucone kilka mi się bardzo podoba np. Jaworzno, Skawina (vlepki), Strusia, Górny Slask (szaliki). Pozdrawiam , i potraktuj to jako konstruktywną krytykę, a nie zazdrość i hejty, gdyż jestem pełen szacunku za to co robisz. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z tobą :D Dla mnie git robota
      Jakby ktoś chciał tu macie link do mojego forum ;)http://graficznifanatycy.com.pl/index.php Wiem żę forum jest nie rozwinięte ale wczoraj powstało :D
      a tu moje gg 43922620

      Usuń